Publicitatea a devenit accesoriul cel mai in voga, care da nuanta oraselor.
Orasul care are amplasate cele mai diverse forme de publicitate, este la fel ca o doamna eleganta, care adauga la vestimentatie cercei, brose sau margele. Astfel companiile si agentiile de publicitate inventeaza cit mai noi si mai originale forme de prezentare a publicitatii.
Iata o selectie a celor mai obisnuite si neobisnuite metode folosite pentru prezentarea publicitatilor:
1. pe pungi de hirtie sau plastic
2. pe troleibuze
3. pe scari
4. in centrele comerciale, megapolis-uri, mall-uri
5. in troleibuze
6. pe urnele de gunoi
7. pe peretii statiilor de transport
8. pe scuturile carabinierilor
9. pe cladiri
10. pe minerile din troleibbuze
Insa orasele acestea elegante si asortate atrag prea mult ochii oamenilor, si in loc sa ne concentram pe unde mergem, ne fug ochii dupa culorile si luminile publicitatilor. Asta inseamna ca publicitatea pe strazile oraselor, este una din cauza multor accidente rutiere.
O doamna frumos imbracata nu trebuie sa aiba mai mult de trei culori pe ea - Un oras frumos si neprimejdios trebuie sa aiba cit mai putina publicitate.
Комментариев нет:
Отправить комментарий