четверг, 26 января 2012 г.

Un om si-un Fluture!



O viata sta pe farfurie,

O privesc si parca-i vie,

Are ochi, nasuc si bucle,

Doamne…asta e un Fluture!

Nu maninca ,nu vorbeste,

Una doua, se roteste,

Pufusorul si-l ciuleste

Sta aici de parca-i cleste.


Cei cu tine Fluturel?

Cu aripi de curcubeu,

Ti-ai pierdut de azi pe miine,

Sau tu ai venit la mine?

Si-ai lasat pe-ai tai pe unde,

Ai familie,un nume,

Sau esti trist si n-ai pe nimeni?


Te-au uitat ai tai odata,

Si-ai plecat din a lor viata,

Sa uiti tata cum vorbeste,

Mama cum te dojeneste?

Sau n-ai mama, n-ai nici tata,

N-ai simtit dor niciodata...

Si ai viata usurata.

Poti sa zbori oricind, oriunde,

Esti stapin pe asta lume,

Si vorbesti cu florile

Te joci cu albinele,

Toate-ti sunt pe placul tau,

Insa… nu esti cum sunt eu.


Eu am mama, frate, sora,

Am sa fiu cindva si nora,

Am sa pling dupa copii,

C-au sa plece, asta stii

C-ai plecat si tu de-acasa,

Si-ai venit pe a mea masa,

Si-mi aduci culoare-n casa.

...cu voi viata e frumoasa!

Fluture…tu nu muri

Mai traiesti macar o zi

Sa te pot din nou privi…

Комментариев нет:

Отправить комментарий